חוקר פרטי מזהיר מפני הונאת תאונת דרכים מבויימת

הונאת תאונת דרכים מבויימת – אל תיתן לזה לקרות לך

סוגים רבים של הונאות הכרתי בימי חיי עליהם הנני מבקש לספר בבלוג זה ורואה בכך חובה מוסרית ואזרחית.

אם שמעת או קראת על הונאה מסוג זה שקרתה למישהו אחר, אל תגיד לי זה לא יקרה כי הנוכלים שעושים את ההונאה מחפשים כל העת את הקורבן הבא ובפעם הבאה זה יכול להיות אתה.

איורים    מאיירת

Line Drawing     illustration

כמקצוען שאליו באים אנשים שנפגעים מהונאות מידי פעם המוגדר בתואר חוקר פרטי , אני יכול להעיד שהדברים קיימים בשטח וצריך לנזהר מהם – הונאת תאונת דרכים מבויימת – אל תיתן לזה לקרות לך
חשוב על התרחיש הבא: אתה נתקע בפקק תנועה בכביש סואן, מכונית אחרת חותכת את הנהג שלפניך, .מכריחה אותו ללחוץ על הבלמים. אתה מנסה לעצור, אבל אין זמן, אתה נמצא מאחורי הנהג שנמצא לפניך.

תאונה יום יומית? לא במקרה הזה. מסתבר שהיית עד לרשת פשיעה מאורגנת היטב שביימה את כל התאונה הזו. ההונאה הספציפית הזו נקראת "הסתערות ופלישה" . (המכונית הראשונה מסתערת בעוד שהמכונית השנייה פולשת ממולך). לאחר "התאונה" כל האנשים שישבו במכונית שנכנסת בה-בדרך כלל מלאה בנוסעים, יגישו תביעות פציעה מזוייפות לחברת הביטוח שלך.
כל אחד מהם יתלונן על פגיעה בחוליות הצוואר או פציעות נוספות ברקמות הרכות-אזורים המקשים על הרופאים לאבחן בוודאות. הם עשויים אפילו ללכת לפיזיותרפיסטים, כירופרקטרים, עורכי דין, לטכנאי רכב משלהם על מנת להגזים בדרישות שלהם.

אנחנו מדברים כאן על הרבה כסף. תאונות מבויימות עולות לתעשיית חברת הביטוח כ-20 ביליון דולר בשנה. הפסדים אלו משפיעים עלינו וגורמים לתעריפי ביטוח גבוה יותר מצד חברות הביטוח-בממוצע תוספת של 100-300 דולר לכל בעל רכב בשנה.

היות ומדובר במעשה פלילי, מעורבות של החוק מומלצת ובמידה ותזדקקו לשרותי בלש פרטי אשמח להיענות לפנייתכם.

כתיבת תגובה