אזהרה מפני הונאת פשיטת רגל

אזהרה מפני הונאת פשיטת רגל

מפרי עטו של חוקר פרטי

הליכי פשיטת רגל פדרליים יכולים לשמש קרש הצלה לאנשים ישרים אשר המומים מחובות היכולים להיות כתוצאה מאבטלה, משבר רפואי, גירושין, נכות או סיבות לגיטימיות אחרות.

למרבה הצער, חסרי המצפון גם כן משתמשים בפשיטת רגל על מנת להתחמק מתשלום חובותיהם… למרות שיש בידם נכסים לשלם את חובותיהם.

לעיתים קרובות,נוכלים  פיננסיים משתמשים בהכרזת פשיטת רגל על מנת להאריך את המזימות הלא חוקיות של אנשי הצווארון הלבן- הם מושכים זמן לפני שהמשחק נגמר לתמיד.

FBI הוא ארגון חוקר ראשוני אשר חושף הונאות של פשיטת רגל.

בעוד שישנם פשעים פיננסיים נוספים הדורשים השקעות גדולות יותר של משאבינו- כמו רמאויות של משכנתא,רמאויות של מוסד פיננסי (בנק) ורמאויות של סיוע רפואי- אנו נוטלים את אחריותינו לגבי האשמות של הונאת פשיטת רגל ברצינות רבה.

אנו מתמקדים בתיקים של סכומי כסף כבדים, סבירות מעורבות פשע מאורגן וחשודים אשר נתבעים במדינות רבות. נכון לעכשיו, יש לנו בקירוב 300 תיקים פתוחים של הונאות פשיטות רגל ברחבי הארץ.

כיצד התהליך מתחיל? תוכנית הנאמנים של ארה"ב, חלק ממשרד המשפטים, המפקח על מערכת פשיטת הרגל. כאשר הם חושפים חשד להונאה, המידע מועבר משרד המשפטים האמריקאי המתאים ול-FBI.

בשיתוף פעולה הדוק עם משרד התובע הכללי של ארה"ב, חוקרי המשרד שלנו פותחים תיק אם המקרה מוצדק ומתחילים לערוך ראיונות וסקירת מסמכים פיננסיים.

בהסתמך על מורכבות התיק, אנו יכולים להשתמש בטכניקות כמו פעולות סמויות ומעקב משפטי מוסמך אלקטרוני על מנת לאסוף ראיות נוספות.

הנאשמים. הם בדרך כלל אזרחים פרטיים, בעלי עסקים קטנים, מנכ"לים של חברות, סוכני נדל"ן, פוליטיקאים וקצינים שלקחו הלוואה. אנו אפילו רואים מקרים בהם עורכי דין של פשיטות רגל ומכיני עתירות פשיטות רגל מעורבים בהתנהגות פלילית על חשבונם של החייבים וזכאים בהליכי פשיטת הרגל.

הסוגים הכי נפוצים של הונאת פשיטות רגל. ברוב עבודת התיקים שלנו מעורבים אנשים ששיקרו תחת שבועה או סיפקו מסמכים מזויפים במהלך הליכי פשיטת הרגל שלהם, הסתירו או העבירו את נכסיהם הפיננסיים או הונאת מס מחייבת.

תוכניות אחרות כוללות שימוש בזהויות בדויות כדי להכריז פשיטת רגל מספר פעמים במקומות רבים, תוך כדי מתן שוחד לנאמן פשיטת רגל, ובכוונה שימוש בחשבונות כרטיסי אשראי ללא שום כוונה לשלם אותם (גם כן קרוי "כרטיס אשראי מרושש").

החקירות שלנו הראו שהרבה פעמים הונאת פשיטת רגל באה בשיתוף עם פשעים כמו הונאת כרטיסי אשראי, גניבת זהות, הונאות משכנתא, הלבנת כספים, הונאת דואר והונאה באמצעות העברת כספים וכו'.

הFBI לעיתים פועלים עם סוכנויות פדרליות אחרות- דמויות שלטונות מס הכנסה- על מנת לחקור הונאת פשיטת רגל.

אנו גם כן משתתפים בהרבה מהונאות פשיטת רגל/משכנתא של גילאי 70 פלוס באמצעות כוחות משימה מיוחדים בכל רחבי הארץ ובעלם עם נציגים נאמנים אמריקאים, עורכי דין בארה"ב ושותפים פדרליים אחרים.

הונאת פשיטת רגל לא משפיעה רק על נושים כמו עסקים ומוסדות פיננסיים שמאבדים את הכסף מההונאה,  אלא ההונאה הזו משפיעה גם על תשלום אשראי גבוה יותר והלוואה גבוהים יותר ולעיתים קרובות תשלום מיסים גבוה יותר… לכולם.

המאמר נכתב על ידי בלש פרטי מנוסה וותיק שטיפל בעבר בסוגי הונאות שונות.

אם אתה שוקל הגשת בקשה לפשיטת רגל מסיבות לגיטימיות, פנה לעו"ד המתמחה בפשיטות רגל- וערוך בדיקה נאותה לפני שכירת עורך הדין ע"י קבלת הפניות ממישהו שאתה מכיר אשר הכריז על פשיטת רגל, ובדוק עם בית המשפט לפשיטות רגל המקומי, תוך כדי יצירת קשר עם לשכת עורכי הדין במדינה וכו'.

כתיבת תגובה